Vnímanie vytvára realitu, preto je dôležité, ako budú ľudia vnímať vaše logo, aké asociácie sa im na základe toho vytvoria s vašou značkou. Okrem tvaru loga je veľmi dôležitá aj jeho farba. Psychológia farieb je náročná, ale dá sa naštudovať. Ak však potrebujete základný prehľad vplyvu farieb na vnímanie, tu je zopár pekných príkladov. Pomôže Vám sa veľmi rýchlo zorientovať a získať základný prehľad vplyvu farieb na vašu značku.
Základný prehľad farieb a ich vyjadrenie v emóciách, asociáciách a správaní.
Asi najlepší a najjednoduchší prehľad – farby a značky, ktoré ich využívajú.
Najznámejšie logá, ich farby a popis, ako vplýva farba na vnímanie daného loga.
Čo hovoria farby o vašom logu? Podobný, ale detailnejší prehľad kľúčových symbolov farieb aj s príkladmi kategórií, kde ich je vhodné a naopak nevhodné použiť.
Základný prehľad známych logotypov a ich zoskupenie do farebných